Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Dzisiejszy dzienniaczek + to co tygryski lubią najbardziej;)

Hej;) Dzisiaj znów pochmurno i deszczowo, ahh.. ja chcę słońce! :) Przez tą pogodę nie mam w ogóle motywacji, miałam tyle planów na makijaże ale niestety złe samopoczucie odmawia mi współpracy więc zmalowałam zwykły, zielony makijaż dzienny z którego i tak jestem nie zadowolona. 
Usta w tym makijażu są mocno zaakcentowane - ale tylko do zdjęć, wychodząc z domu na pewno pomaluję je czymś delikatniejszym:)






Ale jednak jest coś co poprawiło mi humor :) 
Własnoręcznie przyrządzone Latte Macchiato, dla takich smakoszy kawy jak ja to po prostu raj na ziemi;) 
Do zrobienia tej kawy wykorzystałam przepis o którym na swoim blogu pisała OOLISKAA


SMACZNEGO! ;-))


*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 

  
*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Twój blog jest wspaniały!! zapraszam również do obejrzenia moich prac:* http://www.facebook.com/HMagdalenaMakeUp?sk=page_insights

      Usuń
  2. staranna kreseczka i ładnie policzki :)
    takiej kawy to bym się napiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)
      Jest pyszna! Zachęcam do zrobienia bo przepis jest naprawdę prosty:)

      Usuń
  3. oo przypomniałaś mi, że miałam sobie tę kawkę sprawić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt, pogoda nie zachęcająca :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Obserwuj bloga poprzez e-mail (wpisz swój adres e-mail)

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.