Obserwatorzy bloga

piątek, 14 września 2012

Makijaż dzienny przy użyciu kosmetyków firmy DIADEM



Witajcie kochane;) W relacji ze spotkania Śląskich Blogerek w Katowicach wspomniałam (jak i inne dziewczyny uczestniczące w spotkaniu), że na zlocie swą obecnością zaszczyciła nas Pani Kasia - przedstawicielka firmy DIADEM. Która obdarowała nas czterema kosmetykami właśnie tej firmy. 
Więc dziś wykonałam nimi na sobie dzienny makijaż - użyłam trzech kosmetyków firmy DIADEM, z racji tego, że czwarty kosmetyk to lakier do paznokci, który i tak już został przeze mnie wypróbowany;) Kosmetyki DIADEM, których użyłam:


- Potrójne cienie, DIADEM (nr 04)
- Długotrwały podkład matujący DIADEM, (nr 5)  
- Róż do policzków DIADEM, (nr 09)





Pozostałe kosmetyki, których użyłam:

TWARZ:
- Rimmel Stay Matte - transparentny  puder (nr 001)
- Vipera - puder DUO jako bronzer (nr 203)
- E.L.F. - paleta rozświetlaczy

OCZY:
- HEAN - baza pod cienie
- INGLOT - cień do brwi (nr 562)
 - ORIFLAME very me - korektor w płynie (pink)
- Essence - cielisty cień (nr 22 blockbuster)
- ORIFLAME Stretch Mascara - Czarny tusz do rzęs
- Ardell - rzęsy # DEMI WISPIES
- Manhattan - biała kredka do oczu (17A)
- Miss sporty - czarna kredka do oczu (nr 001)

USTA:
- VIPERA Just lip - pomadka (nr 4)


Jestem zachwycona pigmentacją cieni DIADEM ;))
Lecz dokładna recenzja wszystkich czterech produktów pojawi się na blogu już niedługo;))


Iza

25 komentarzy:

  1. Ja uwazam ze pigmentaja jest dosc slaba, chociaz najjasniejszy cien radzi sobie calkiem niezle. Kosmetyki udane, ja najbardziej zadowolona jestem z lakieru i rozu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz numer tych cieni? Ja mam cienie w brązach i według mnie pigmentacja jest naprawdę świetna;)Juz o tym mówiłam dziewczynom na spotkaniu;) Chociaż, no może ten ciemniejszy cień mógłby być nieco bardziej napigmentowany ;) Z lakieru również jestem baardzo zadowolona;)

      Usuń
  2. Piękny makijaż :) Podkład jest dla mnie niestety zdecydowanie za ciemny i wcale nie dopasowuje się do koloru skóry, co już ustaliłyśmy z dziewczynami na początku, za to cienie są po prostu przecudowne i jestem z nich bardzo zadowolona, muszę napisać recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Dla mnie podkład również był zbyt ciemny i żółtawy, więc rozrabiam go z moim kremem na dzień i wtedy efekt jest zadowalający;)) Również jestem baardzo zadowlona z cieni jak i z różu oraz lakieru;)) Więc i u mnie na blogu pojawi się niebawem recenzja kosmetyków firmy Diadem;)) Pozdrawiam;))

      Usuń
    2. Co dziwne u mnie ten podkład póki co wtapia się w skórę idealnie (jak zblednę do zimy to może być gorzej) . Gorzej z cieniami - trafiły mi się szarości , a nie brązy . Średnio się w takich kolorach czuję , ale pigmentację mają świetną .

      Usuń
  3. podkład zdecydowanie za ciemny jak dla ;) wyglądam jak bym maskę nałożyła na twarz...rozrabianie nic nie daje :)

    podkład chyba dla osób mocno opalonych, albo po solarium... a szkoda, bo fajna konsystencja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety odcienie tych podkładów są daremne lecz mi rozrabianie dużo daje i wtedy uzyskuję naturalny efekt;) Taki jak lubię ;))

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :)! Nie znałam wcześniej tej firmy, dowiedziałam się o niej od Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję;) Warto wypróbować kosmetyki tej firmy;)

      Usuń
  6. zostalas otagowana :)


    http://kittys-thought.blogspot.com/2012/09/zostaam-otagowana-7-faktow-o-mnie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny makijaż ;-)
    Mam mała prośbę mianowicie zachecam do zagladniecia na moj blog ;-)
    www.klaudiachwedyna.blogspot.com
    Jesli ci sie spodoba mile widziane komentarze.;-) jak tez mozesz przeslac linka z blogiem dalej.;-)

    Z góry dziekuje..!!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż i piękna Ty :))
    jakie Ty masz dziewczyno uwodzicielskie spojrzenie :))
    zapraszam Cię do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. blond-secrets.blogspot.com ~ dodasz do obserwowanych? z góry dzięki! ;)

    fajny blog, więc też dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mojego nowego bloga http://lepoudrier.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz idealne brwi. Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż przypadł mi do gustu! Jesteś piękna. Prowadzisz bardzo interesujący blog :) dodaje do obserwowanych i w wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Super, że dziewczyny prowadzą takie miejsca, bo inaczej chyba bym się utopiła albo powiesiła. Mój cudowny i delikatny w ocenie przyjaciel
    Adam Hofman ośmiela się twierdzić, że jestem anty przykładem jeżeli chodzi o mój styl (a raczej brak stylu) , ale dzięki takim wpisom pokażę mu, że potrafię zrobić się na bóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie;) naturalnie;) pozdr FC;*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.