Obserwatorzy bloga

środa, 31 sierpnia 2011

Przedłużanie rzęs na pudrze sypkim

Witajcie ponownie moje skarbeńka;) Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś obiecałam na moim blogu, że pokażę Wam jak przedłużyć delikatnie rzęsy na pudrze sypkim. Napisałam o tym w poście w którym pojawił się  makijaż, który wykonałam na koleżance i właśnie wtedy jej rzęsy przedłużyłam na pudrze sypkim. Post ten znajdziecie tutaj: (KLIK)

Więc zachęcam Was do obejrzenia filmiku w którym wyjaśniam jak przedłużyć rzęsy właśnie tą metodą. Dajcie znać co o tym sądzicie. Życzę miłego oglądania;)




Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem)
 
 My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 


Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

9 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące! :)

    Ja leżę i leżę, i nici z rozpoczęcia roku szkolnego - noga w szynie :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo bardzo przydatne chyba wypróbuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Super filmik :D masz bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Andżi: Dziękuję. Również pozdrawiam ;**


    Klaudia Ojej to nieciekawie.. To co zrobiłaś?


    Chanel Dziękuję;) Serdecznie polecam.


    paulus6c Dziękuję bardzo. Niezmiernie mi miło, że się Tobie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny filmik ;d fajnie to robisz;d

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik:) Jutro będę próbować na swoich rzęsach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Izabela H.
    Niestety niefortunnie wywróciłam się na schodach kamiennych ( a wcześniej miałam już potłuczone kolano, z wyniku dawnego urazu) i uderzyłam się w to miejsce w metalowy pręt. Teraz mam same siniaki + szynę + lekarstwa i żele.. No cóż :( Oby się szybko goiło

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Obserwuj bloga poprzez e-mail (wpisz swój adres e-mail)

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.