Obserwatorzy bloga

sobota, 3 września 2011

Hello Tunisia !


Kochane, przez najbliższe 2 tygodnie nie będę dodawała postów na bloga ponieważ lecę do Tunezji. Przez tydzień na pewno mnie tu nie będzie a drugi tydzień może będę dodawała drobne aktualizację ponieważ już będę w Polsce ale nadal nie będzie mnie w domu;) Już jestem spakowana. Więc do zobaczenia;) ;**




*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem)
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 

*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

 

10 komentarzy:

  1. Doo Tunezji ? Ale Ci zazdroszczę! Miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze! : > Zazdroszczę! Ja niestety znów do szkoły.. eh. Ciężkie życie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm zazdroszczę takiego wyjazdu :)


    +zapraszam do mnie
    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji, i ... udanych zakupów kosmetyków :)

    Kisielowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w Tunezji rok temu dokłądnie w Sousse, świetnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajajajjjj zazdroszczę!
    miłego wypadu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Obserwuj bloga poprzez e-mail (wpisz swój adres e-mail)

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.