Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 19 września 2011

Krótka fotorelacja z Tunezji

Powróciłam;)
Dziś będzie troszkę "bez makijażowo" ponieważ dodam Wam parę zdjęć, które udało nam się zrobić w Tunezji;)
Nasz hotel znajdował się w przepięknym i malowniczym Port el Kantaoui, niedaleko Sousse gdzie również miałam okazje być.

Lot samolotem

I już na miejscu - oczekiwanie na wolne pokoje

Na tle hotelu

Spacer po plaży

Opalanko

Wypad na miasto (Port el Kantaoui)

Na tle grającej fontanny

Grająca fontanna - Port el Kantaoui

Nasz basenik


Codziennie o 11,30 odbywał się aerobik w basenie [jestem oznaczona na zdjęciu].

W środę wybraliśmy się do Sousse na rejs statkiem.


Płynęliśmy podobnym 





Widok z autokaru

Przejrzysta woda w morzu

Kąpiel w morzu

Nasi towarzysze wybrali się na paralotnię.


I pofrunęli 

W jacuzzi

Na balkonie


Z animatorami

Hotelowy park



Shisha też była:)

W hotelu poznaliśmy również przesympatyczne małżeństwo z Katowic ;)

Najlepsze zostawiłam na koniec;)
Oto malusieńka jaszczurka, która zadomowiła się na naszym hotelowym balkonie, a później wleciała nam do pokoju;) Ale jakoś daliśmy radę ;)


Powrót;)



*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(nad postem)
 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 


*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

8 komentarzy:

  1. cudowne zdjecia ;-0 w jakim hotelu spedzaliscie wolny czas?

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuuuuuudwone musiały być te wakacje :

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh zazdroszczę, zdjęcie z powrotu cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tam pięknie ;)
    Witam z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooliskaa: Dziękuję;) Nasz hotel nazywał się El Mouradi w Port El Kantaoui

    Dziękuję wszystkim za komentarze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam w Tunezji rok temu a konkretnie w Sousse, bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również będę miło wspominać pobyt w Tunezji;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Obserwuj bloga poprzez e-mail (wpisz swój adres e-mail)

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.