Obserwatorzy bloga

środa, 11 lipca 2012

Inspired by places NOWA ZELANDIA (III) - zaległy makijaż


I kolejny (już trzeci) makijaż z serii Inspired by places. Dzisiaj przyszła pora na Nową Zelandię z zeszłego tygodnia. Tym razem znów nie zaszalałam, po prostu gdy robię makijaże rano staram się aby były one jak najbardziej wyjściowe;)






 

BARDZO PROSZĘ WAS O GŁOSOWANIE NA MÓJ MAKIJAŻ W KONKURSIE SEPHORA UNIVERSITY.
 MOŻNA GŁOSOWAĆ ZA POŚREDNICTWEM FACEBOOK. 
GŁOSY ODDAWAĆ MOŻNA TUTAJ


ZA WSZYSTKIE GŁOSY ODDANE NA MÓJ MAKIJAŻ BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ;)

 
 *Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 

 
  
*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

8 komentarzy:

  1. Mnie się tez bardzo podoba... a w szczególności ten odcień cienia na środku powieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) Mnie ten cień również zauroczył. Jest to sypki cień w słoiczku z aplikatorem z firmy Vollare (11 brillant), wygrzebałam go dzisiaj z mojego kuferka, ten cień ma tyle lat, że hoho i nawet nie pamiętam skąd go mam, hehe;)

      Usuń
    2. hehehe ja tez tak czasami mam... a później się dziwie jak tyle czasu mogło to małe cudo leżeć na dnie kosmetyczni ;)

      Usuń
  2. zawsze na kims podobaja mi sie cienie ale sama nigdy nie uzywam jakos nie mam do tego reki...:/ zapraszam do mnie i obserwuje;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poćwicz na pewno Ci się uda;) Kiedyś o sobie tak samo myślałam, hehe ;)

      Usuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.