Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 23 maja 2011

Współpraca z Bell - paczuszka

Niedawno nawiązałam współpracę z firmą Bell i dziś dzięki ich dobremu sercu otrzymałam paczuszkę z której jestem bardzo zadowolona;) Przy okazji bardzo serdecznie pozdrawiam panią Ewę W. z którą kontakt jest czystą przyjemnością;)

A oto co dostałam:

  • Pastelowy cień do powiek "Pastel palette" nr. 4 (O KTÓRYM PISAŁAM TUTAJ) więc tym bardziej cieszy mnie to, że go dostałam ponieważ jest to nowość, którą mam okazję wypróbować.
  • Lakier do paznokci o bardzo ładnym kolorze - dobranym do koloru cienia - "Pastel palette"  nr. 5.
  • Pielęgnacyjna Pomadka Ochronna Lip Care Sweet Fruits o owocowym zapachu.
  • Żelowy błyszczyk do ust "WOW".
Więc zabieram się do testowania;) A w najbliższym czasie (gdy będę gotowa) dodam recenzje tych kosmetyków na bloga;)

Jeśli macie pytania kierowane w moją stronę zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki ;**

4 komentarze:

  1. gratuluje wspollpracy i zycze milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same smakowitości. Miłej współpracy ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, że tak szybko :* oczywiście jak tylko dostane ją to napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też dostałam ale inne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Obserwuj bloga poprzez e-mail (wpisz swój adres e-mail)

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.