Obserwatorzy bloga

sobota, 28 lipca 2012

(nie)Małe zmiany w mojej pielęgnacji + paznokcie hybrydowe

Witajcie;) Niedawno nagrałam filmik o mojej pielęgnacji, w którym wspominałam, że pewnie za niedługo ulegnie ona małej zmianie ponieważ cały czas testuję różne produkty:) 
Więc właśnie ta zmiana nastąpiła i kilka kosmetyków, które mi się skończyły zamieniłam na inne, a nawet doszły dwa produkty, których wcześniej nie używałam (nawet z innych firm) a mowa o peelingu do twarzy, oraz modelującym żelo-kremie do ciała.
Myślę, że gdy moja pielęgnacja ulegnie kolejnym zmianom to po prostu wspomnę o tym w poście poświęconemu właśnie temu tematowi (TUTAJ), a w bieżącym poście podeślę po prostu linka na końcu wpisu z informacją o zmianie;)

Więc jeśli jesteście zainteresowani czego aktualnie używam do pielęgnacji to zapraszam do zapoznania się z listą poniżej. Nowe produkty są zaznaczone na czerwono obok swoich poprzedników;)


Włosy:

- Isana Hair Professional Gloss Shampoo - Szampon do włosów łamliwych i rozdwajających się ok. 8 zł./500 ml

- Joanna Z Apteczki Babuni - Balsam nawilżająco-regenerujący (miód i mleko) ok. 5zł./200g

- Odżywcza maska do włosów Henna WAX ok. 19 zł./240g

- Schwarzkopf Taft - Lakier do włosów supermocny (granatowy) ok. 12zł./200ml

Twarz:

- BeBeauty - Peelingujący żel do mycia twarzy z Biedronki ok. 5 zł./150ml Oriflame pure nature - Oczyszczająco-tonizujący żel z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu ok. 25 zł./150 ml - zmiana 28.07.2012r.

- Ziaja - Dwufazowy płyn do demakijażu ok. 6 zł./120ml

- Ziaja - Ogórkowy tonik do twarzy ok. 5 zł./200ml

- SORAYA new skin technology, beauty therapy - morelowy peeling antybakteryjny dla skóry tłustej i trądzikowej ok. 13zł./150ml - wprowadzony 28.07.2012r.

- Oriflame Pure Nature - Odświeżający krem do twarzy z ekstraktami z cytryny i świetlika ok. 24,90 zł./75ml Ziaja sopot rozświetlenie - krem opalizujący do cery suchej i mieszanej ok. 12zł./50ml - zmiana 28.07.2012r.

- Oriflame Essentials - Normalizujący krem do twarzy ok. 19,90 zł./75 ml Olay complete - krem odżywczo-wzmacniający na NOC dla skóry suchej, normalnej i mieszanej ok. 16zł./50ml - zmiana 28.07.2012r.

- Oriflame Pure Nature - Nawilżająca maseczka z organicznym ekstraktem z białej herbaty  ok. 19,90 zł./50ml

- Oriflame Swedish SPA - Oczyszczająca maseczka do twarzy ok. 22,90 zł./50ml

- Oriflame Giordani Gold -- Nocna kuracja do rzęs ok. 20 zł./8ml  Stem Cells Eyelashes Therapy Revitacell 8ml (otrzymałam go do testów, jeszcze nie jest w sprzedaży) - zmiana 28.07.2012r.


Ciało:

- Oriflame Discover Kenya - Żel pod prysznic ok. 16 zł./400ml Oriflame Let it Snow - Krem pod prysznic ok. 13zł./250ml - zmiana 28.07.2012r.

- Oriflame Silk Beauty - Krem do ciała ok. 24,90 zł./200ml
- Oriflame Swedish SPA - Modelujący żel-krem do ciała ok. 15zł./150ml - wprowadzony 28.07.2012r.


Dłonie:

- Oriflame Hand Recovery - Peeling do dłoni ok. 19,90 zł./75ml

- Eva Natura - LEN Pielęgnacyjny krem do rak i paznokci ok. 7zł./100 ml

- Oriflame Dream Cream - krem do rąk (NIEDOSTĘPNY W KATALOGU)

- CleanHands - Antybakteryjny żel do rąk z aloesem i prowitaminą B5 ok. 5 zł./50ml


Paznokcie:

- Eveline Nail Therapy Professional 8 w 1 - Skoncentrowana odżywka do paznokci ok. 10 zł./12 ml

- NailTek Foundation II - Odżywka do paznokci na allegro.pl od 10 zł do 40 zł./15 ml

- Joko - Żel do usuwania skórek ok. 12 zł./10 ml

- Ados - Olejek z aloesem do skórek i paznokci ok. 8zł./8ml

- Nailty - Zmywacz do paznokci z Biedronki ok. 4zł./200 ml


Stopy:

- Oriflame Feet up - Krem na pękające pięty ok. 19,90 zł./75ml

- Oriflame Feet up - Chłodzący żel do stóp ok. 17,90 zł./ 75 ml


A tutaj filmik dla tych co jeszcze nie widzieli;)





Niedawno zamówiłam sobie lakiery hybrydowe, ponieważ stwierdziłam, że skoro robię paznokcie żelowe to hybrydowe także mogę;) Na początek zamówiłam dwa kolorki (neonowy róż oraz szmaragd).


Aktualnie na pazurkach mam neonowy róż.


I za niedługo zamówię sobie więcej kolorków;)


http://www.sephorauniversity.pl/witamy/zgloszenie.php?page=20837


 
 *Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 

 
  
*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

6 komentarzy:

  1. kolejny neonowy lakier, uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również przekonałam się do neonowych odcieni;)

      Usuń
  2. Mam pytanie.. jak polecasz pozbywać się maniciuru hybrydowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zakupić tak zwany Remover, jest to płyn przeznaczony do ściągania paznokci hybrydowych - wystarczy wacik nasączony tym płynem przytrzymać dłuższą chwilę na paznokciu po czym pilniczkiem podważyć lakier i wtedy sam odpadnie, lub można zakupić czysty aceton i zanurzyć w nim palce (paznokcie) na 5 min. po czym również podważyć lakier pilniczkiem. Najlepiej jest przed oba tymi sposobami nieco spiłować górną warstwę wtedy lakier będzie lepiej odchodził ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co;) Mam nadzieję, że pomogłam;) Buziaki:*

      Usuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Obserwuj bloga poprzez e-mail (wpisz swój adres e-mail)

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.