Obserwatorzy bloga

piątek, 11 maja 2012

Wiosenny make-up

Witajcie;) Chociaż wiosnę mamy już dość długo to dopiero dziś coś mnie natchnęło aby wykonać makijaż na jej cześć;) Makijaż wykonany jest głównie cieniami z INGLOTA, które aplikowałam na mokro. Jak znajdę chwilkę czasu to być może nakręcę filmik jak wykonać podobny makijaż. Pod zdjęciami znajdziecie listę kosmetyków, które użyłam do wykonania tego makijażu.




Użyte kosmetyki:

 TWARZ:
krem Oriflame pure nature - cytryna i świetlik
utrwalacz do makijażu Peggy Sage
Podkład ORIFLAME Giordani Gold (natural beige)
Puder transparentny z Eveline cosmetics o numerze 20
Róż z paletki Beauties Factory o numerze BF-626
Rozświetlacz - e.l.f. shimmer palette

OCZY:
Zestaw do brwi essence
Korektor w płynie - ORIFLAME very me (pink)
Baza pod cienie - HEAN Stay on
Cienie INGLOT (AMC Shine 133, AMC Shine 115, PEARL 410, AMC 66, AMC Shine 117)
Srebrny cień z essence - 03 starlight
Jasny cień pod łuk brwiowy - Vipera nr 812
Rozświetlacz pod łuk brwiowy - e.l.f. shimmer palette
Biała kredka do oczu Manhattan 11A
Czarny tusz do rzęs - Eveline cosmetics volumix fiberlast

USTA:
Pomadka w kremie SOFT MAT LIPCREAM Manhattan (95G)


*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 


 *Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

3 komentarze:

  1. pięknie dobrane kolorki:* zapraszam również do mnie http://www.facebook.com/HMagdalenaMakeUp?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.