Obserwatorzy bloga

czwartek, 17 maja 2012

ORIFLAME - Promocja Rybnik Plaza


Hej;) Wiele razy na moim blogu wspominałam o firmie ORIFLAME i o tym, że jestem jej konsultantką. Więc ten post będzie postem informacyjnym dotyczącym ORIFLAME, a jest on kierowany szczególnie do dziewczyn/kobiet oraz chłopców/mężczyzn z Rybnika i okolic;) A mianowicie jutro (18.05.2012) oraz w sobotę (19.05.2012) w godzinach od 16.00-22.00 w centrum handlowym RYBNIK PLAZA (piętro gdzie znajduje się Cinema City) odbędzie się promocja ORIFLAME, na której będziemy zapisywać chętnych do klubu ORIFLAME a także rozdawać zaproszenia wybranym osobom na degustację kosmetyczną, którą zorganizowałam razem z Iwoną (moją dyrektorką grupy), myślę, że będzie to świetna zabawa. Rok temu także byłam na takiej promocji i bardzo mi się podobała taka praca;) Na stoisku będę ja z jeszcze jedną konsultantką więc jeśli czytają to osoby z okolic Rybnika i z samego Rybnika, które chcą zapoznać się bliżej z ta firmą zapraszam na nasze stoisko jutro i w sobotę od godziny 16.00 do godziny 22.00 w CH RYBNIK PLAZA (piętro gdzie znajduje się Cinema City). 
A ja właśnie jestem w tracie wypisywania zaproszeń i pakowania materiałów promocyjnych;)

 




*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 


 *Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

2 komentarze:

  1. "a także rozdawać zaproszenia wybranym osobą" osobOM powinno być. udanej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sama nie wiem jak napisałam tą maturę z polskiego:P ;)

      Usuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.