Obserwatorzy bloga

wtorek, 8 maja 2012

Fiolet - mój maturalny

Dzisiaj mam Wam do zaprezentowania makijaż w kolorze fioletu - dla niektórych będzie to makijaż dzienny dla innych wieczorowy. Dla mnie jest to zdecydowanie makijaż dzienny i zmalowałam sobie go na dzisiejszą maturę z matematyki.. uff.. :)






Użyte kosmetyki:

Podkład ORIFLAME Giordani Gold (natural beige)
Podkład kamuflujący z paletki Beauties Factory o numerze BF-615
Puder transparentny z Eveline cosmetics o numerze 20
Róż z paletki Beauties Factory o numerze BF-626
Rozświetlacz - e.l.f. shimmer palette
Zestaw do brwi essence
Korektor w płynie - ORIFLAME very me (pink)
Baza pod cienie - HEAN Stay on
Cienie Hean nr 403 (orchidea flowers)
Czarny cień z paletki Oriflame beauty smoky collection
Czarna kredka do oczu ORIFLAME kohl pencil
Biała kredka do oczu Manhattan 11A
Czarny tusz do rzęs - Eveline cosmetics volumix fiberlast



*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 


 *Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

4 komentarze:

  1. Ale ślicznie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Pasuje Ci a jak Ci poszło na maturze ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) A matura nawet łatwa była;) Zobaczymy w czerwcu:) A jutro ustna z angla:) ;**

      Usuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Obserwuj bloga poprzez e-mail (wpisz swój adres e-mail)

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.