Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 28 maja 2012

Bordo

Hej;) Dziś makijaż bordowo-brązowy, choć da się zauważyć, że bordo gra główną rolę w tym makijażu. Właśnie te bordo oraz jasny cień który znajduje się w wewnętrznym kąciku oka pochodzą z paletki 96 cieni firmy Queen Style, oprócz tego użyłam dwa cienie z INGLOTA, a są to: delikatny brąz w załamaniu powieki ( nr 25 Perła) i delikatny róż nałożony pomiędzy wewnętrznym kącikiem a środkiem ruchomej powieki (nr 125), użyłam jeszcze cienia z firmy essence (pod łuk brwiowy i do roztarcia granicy pozostałych cieni), i jest to numer 22 blockbuster. Na twarzy mam podkład z serii  Studio Artist Foundation firmy Oriflame Beauty kóry zawiera SPF 15 oraz kompleks Illuma Flair, a ten z kolei imituje naturalną teksturę skóry i rozprasza promienie świetlne, nadając twarzy gładki, perfekcyjny wygląd bez względu na oświetlenie. Natomiast na podkład nałożyłam transparentny puder Eveline cosmetics o numerze 20. Twarz wykonturowałam różem z paletki Beauties Factory (BF-626) i użyłam rozświetlacza z paletki e.l.f.'a - shimmer palette. Na moich ustach znajduje się matowa pomadka firmy manhattan o numerze 95G. A o to makijaż:






  
*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 


  
*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

1 komentarz:

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.