Obserwatorzy bloga

wtorek, 21 lutego 2012

Zaległa sesja zdjęciowa

Witam;) Pamiętacie jak w grudniu wspominałam Wam o sesji zdjęciowej, w której brałam udział jako wizażystka? (tak, wiem, wiem było to dawno temu), lecz dopiero teraz dostałam troszeczkę więcej zdjęć i postanowiłam je Wam pokazać*. Na sesji w sumie wykonałam na modelce 2 makijaże lecz obydwa były zaakcentowane długimi, czarnymi, sztucznymi rzęsami.  Zapraszam do oglądania;)

Wizaż/Stylizacja/Fryzura: Ja
Fotograf: STUDIOISO
Modelka: Ola P.

Backstage




Efekty:












* STUDIOISO jak i wszystkie strony, które przyczyniły się do powstania zdjęć zastrzegają sobie prawo do powyższych zdjęć i zakazują ich kopiowania oraz rozpowszechniania.



*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO" 
My make-up BLOG on facebook 
*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

 Buziaki;*

7 komentarzy:

  1. hej kochana!:* właśnie zostało kilka dni konkursu u mnie! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna sesja, 2 ostatnie zdjęcia bardzo mi się podobają (;

    Dodałam Cię do obserwowanych, jeśli masz ochotę - zrób to samo! (;
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. marze o takiej sesji ;:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jakaś tragedia to jest "modelka" ? Katastrofa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sesji zdjęciowej może wziąć udział każdy kto ma na to ochotę, wystarczy zgłosić się do fotografa. Pokaż swoją twarz skoro tak umiesz krytykować i też Ci powiem "katastrofa".

      Usuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.