Obserwatorzy bloga

wtorek, 21 lutego 2012

Zaległa sesja zdjęciowa

Witam;) Pamiętacie jak w grudniu wspominałam Wam o sesji zdjęciowej, w której brałam udział jako wizażystka? (tak, wiem, wiem było to dawno temu), lecz dopiero teraz dostałam troszeczkę więcej zdjęć i postanowiłam je Wam pokazać*. Na sesji w sumie wykonałam na modelce 2 makijaże lecz obydwa były zaakcentowane długimi, czarnymi, sztucznymi rzęsami.  Zapraszam do oglądania;)

Wizaż/Stylizacja/Fryzura: Ja
Fotograf: STUDIOISO
Modelka: Ola P.

Backstage




Efekty:












* STUDIOISO jak i wszystkie strony, które przyczyniły się do powstania zdjęć zastrzegają sobie prawo do powyższych zdjęć i zakazują ich kopiowania oraz rozpowszechniania.



*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO" 
My make-up BLOG on facebook 
*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

 Buziaki;*

8 komentarzy:

  1. hej kochana!:* właśnie zostało kilka dni konkursu u mnie! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna sesja, 2 ostatnie zdjęcia bardzo mi się podobają (;

    Dodałam Cię do obserwowanych, jeśli masz ochotę - zrób to samo! (;
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jakaś tragedia to jest "modelka" ? Katastrofa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sesji zdjęciowej może wziąć udział każdy kto ma na to ochotę, wystarczy zgłosić się do fotografa. Pokaż swoją twarz skoro tak umiesz krytykować i też Ci powiem "katastrofa".

      Usuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Obserwuj bloga poprzez e-mail (wpisz swój adres e-mail)

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.