Obserwatorzy bloga

środa, 21 grudnia 2011

Nocna kuracja do rzęs ORIFLAME z seri Giordani Gold - RECENZJA


Wreszcie przychodzę do Was z obiecaną recenzją;) Życzę miłej lektury:

Podstawowe informacje:
Procucent: ORIFLAME seria GIORDANI GOLD
             Cena promocyjna w katalogu ORIFLAME: 19.90 zł (dla konsultantów 15,30 zł)
Cena standardowaw katalogu ORIFLAME: 30,00 zł (dla konsultantów 23,08 zł)
Pojemność: 8 ml

Trochę informacji od producenta:

"Piękne, długie i lśniące rzęsy to marzenie każdej kobiety. Tymczasem delikatne włoski są codziennie narażone na liczne uszkodzenia mechaniczne oraz te spowodowane stosowaniem niewłaściwych tuszów do rzęs. Teraz zamiast odżywiać włoski podgrzanym olejkiem rycynowym, wystarczy regularnie używać całonocnej kuracji do rzęs Giordani Gold Oriflame.
Jest to specjalny preparat, który pomaga wzmacniać oraz chronić rzęsy. W kosmetyku wykorzystano olejek z orchidei, znany z właściwości nawilżających i zmiękczających. Atutem odżywki jest też dodatek odżywczego olejku ze słodkich migdałów oraz witamin, które wzmacniają i odbudowują rzęsy. Oprócz pielęgnacji kuracja pobudza włoski do szybszego wzrostu i przygotowuje je do nałożenia tuszu."


Moja opinia:

Na początku pragnę przypomnieć Wam, że była to edycja limitowana i tą recenzję piszę dlatego, że warto o produktach tego typu mówić i mam również nadzieję, że kiedyś znów w katalogu ORIFLAME pojawi się ten produkt a jak nie to ta kuracja może być dla nas inspiracją do szukania jej odpowiednika innych marek.
Niestety nie pokażę Wam efektu ponieważ w tym czasie jak zaczęłam stosować tą kurację - stary aparat odmówił mi posłuszeństwa i nie miałam jak zrobić zdjęć przed, a bez sensu pokazywać Wam jak wyglądają teraz moje rzęsy ponieważ nie będziecie mieć porównania więc mam nadzieję, że mi zaufacie i uwierzycie moim słowom.
Moje rzęsy z natury są ciemne i średniej długości, a odżywkę zaczęłam używać z ciekawości ponieważ dosyć sceptycznie podchodziłam do tego typu produktów lecz już po 3 dniach zauważyłam różnicę! Nie zauważyłam jej na początku na moich "gołych" rzęsach lecz różnica ta polegała na tym, że gdy nakładałam pierwszą warstwę tuszu - moje rzęsy automatycznie się wydłużały! A nigdy w życiu nie miałam takich efektów (a maskarę wciąż mam tą samą). Odżywka ta ma kolor biały co na początku niezbyt mi się spodobało - myślałam, że gdy ją nałożę to będę wyglądać jak Królowa Śniegu, ale nic z tych rzeczy ponieważ odżywka od razu się wchłania i zamienia się w tłustą masę.
Zawsze wieczorem po kąpieli i po nałożeniu kremu na noc na twarz nakładam na rzęsy tę kurację, a resztki które zostaną na szczoteczce nakładam na brwi i tak idę spać, a gdy rano wstaje widzę, że moje rzęsy są mięciutkie, lśniące, silniejsze, dłuższe oraz o wiele szybciej się je maluje (o tym wspomniałam wyżej) a moje brwi lepiej się układają. Podobno kuracja ta powoduje, że rzęsy stają się ciemniejsze lecz ja tego nie mogę potwierdzić bo z natury mam bardzo ciemne rzęsy. Nie wiem co będzie gdy skończy mi się ta kuracja - chyba już zacznę szukać odpowiednika. A może Wy znacie lub już testowałyście podobne produkty? Jeśli tak dajcie mi znać;) Mam nadzieję, że recenzja choć trochę Wam się przyda;)



*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(nad postem)
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 


*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.