Obserwatorzy bloga

wtorek, 19 kwietnia 2011

My make-up session

W sobotę wybrałyśmy się z koleżankami na sesję zdjęciową w plenerze więc dodaję parę zdjęć z sesji:)

Fotograf: Martyna Trybuś
Modelka: Kasia Kaczmarczyk
Wizaż: Izabela Hagiel (Ja)

Oczywiście ja i Martyna (fotograf) również załapałyśmy się na zdjęcia;)
Ja i Kasia

Kasia

Martyna

Martyna

Martyna

Martyna

Kasia

Ja

Ja

Martyna

Kasia

Kasia
Kasia

Ja

Ja

Ja

Ja

Ja

Ja

Martyna

Martyna



Zapraszam do licytowania przedmiotów
(męskie ubrania b. dobrej jakości) na:
[Kliknij w powyższy baner "allegro", aby przejść do aukcji]

Dobranoc, Buziaki ;**

6 komentarzy:

  1. Kasia z pierwszego zdjęcia mnie urzekła :-)
    Iza, piękne makijaże tworzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia z pierwszego zdjęcie urzekła mnie :-)

    Iza, tworzysz piękne makijaże :-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie wygladacie przeslicznie, masz bardzo ladny make up ;-)) i usmiech.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeeej !
    super wyglądacie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladacie, ale ta kreska na oko to poprostu cudo!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.