Obserwatorzy bloga

czwartek, 24 marca 2011

Inspiracje

Cześć;)

Dziś szybko. Wrzucę tylko kilka inspiracji makijażowych. Może akurat któryś z makijaży zainspiruje Was do stworzenia czegoś nowego i oryginalnego na Waszym oku/twarzy:)
























Zapraszam Was do brania udziału w mojej małej ANKIECIE, którą znajdziecie po lewej stronie w górnej części bloga.

Oraz zachęcam do zamawiania kosmetyków firmy ORIFLAME na mojej stronie, lub do wpisywania się do Klubu Oriflame, aby zamawiać kosmetyki o 30% tańsze (wystarczy wejść w jeden z dwóch niebieskich banerów - w zależności którą opcje wybieracie.). Moja strona ORIFLAME:

5 komentarzy:

  1. ooo jest kilka fajnych co mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło słyszecz takie słowa, od razu cieplej się robi. ;)
    Co do zakładek, myślałam że to będzie trudne, ale jest strasznie proste! :)
    Wchodzisz w "Projekt" jeśli chcesz mieć je pod nagłówikiem, to klikasz tam "Dodaj gadżet" i tam "Strony" to zatwierdzasz i przechodzisz w "Zamieszcznie postów" zaraz pod tym "Edytuj strony" - "Nowa Strona" i tworzysz sobie nazwę tak jak u mnie np. "Recenzje Kosmetyków" w tytule, a jako notkę [ bo tak to wygląda ] wpisujesz np. nazwę kosmetyku, zaznaczasz to i wklejasz link, żeby po kliknięciu przekierowało na daną rzecz.
    Ot cała filozofia. ;)
    A później na bierząco dodajesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie piękne te niektóe makijaże, aż żal je pewnie zmywać z buzi było ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne makijaże, szkoda, że na co dzień nie można tak chodzić (np. te bardzo kolorowe:; granat z limonką):D ogólnie moim ukochanym makijażem jest smooky, więc ten z obrysowanymi oczami (u blondynki) jest przepiękny! Cudowne makijaże wykonuje także Agabil1, jest niesamowicie zdolna!


    :-)

    pozdrawiam i dodaję do obs.

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaże są przepiękne !

    ZAPRASZAM DO MNIE !
    jestem nowa , i prowadzę modowego bloga ;))
    będę ci serdecznie wdzięczna jeśli dodasz się do obserwatorów ;D
    to dla mnie wiele znaczy , ja u ciebie poczynię to samo
    buziakiii !!:****

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.